Jag kräktes och missade tentan...

Jag skrev ju igår att jag mådde lite illa efter att ha ätit kycklingsallad. Illamåendet resulterade senare under kvällen att jag spydde. Inte mindre än tre gånger hände det under natten och det var FÖRFÄRLIGT! Jag har ju som sagt fobi för att kräkas så jag hade verkligen panik över att det hände igen.
Det värsta med hela situationen är att jag missade tentan imorse som jag pluggat så himla hårt inför! Jag har läst och jobbat och antecknat så sjukt mycket till ingen nytta alls känns det som, så jag har gråtit en hel del idag om man säger så.
Jag får göra tentan i januari tillsammans med de i klassen som fick underkänt. Det kommer dock bli ganska stressigt då jag har hemtenta veckan innan vilket kommer ta all energi. Det känns som att jag kommer att ha glömt allting jag kan nu till den tentan när jag dessutom har en tenta emellan vilket gör att man lätt blandar ihop fakta.
SKIIITKOOORV!!
Det ironiska med situationen är att jag faktiskt mår ganska (observera ganska) bra nu. Jag hade mycket hellre mått skit hela helgen och mått bra under tentan än att vara dålig under tentan och må bra under helgen. Det känns som att min kropp hånar mig.
Typ: Moahahahahh!! Nu ska vi messa things up for you din lilla skit! Du kommer dö i januari när du har två tentor inom loppet av två veckor.
Fudge.

Kommentarer
babben

min lillebror kräktes oxå 3 gånger, fast inatt, är det magsjuka? Hursomhelst, krya på dig! <3

Svar: usch stackarn! tror lyckligtvis att det bara var något dåligt jag åt för jag mår bättre nu som väl är! tack så mycket <3
stinalises.blogg.se

2012-12-07 18:23:26
URL: http://aarberesha.blogg.se
Cindy

oh dear... *utsänder beniga omfamningar*

Svar: dina kramar är underbara bara så du vet! :) <3
stinalises.blogg.se

2012-12-07 20:57:56
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: