Jag mår illaaaaa

Jag sitter och håller med tentaplugg inför tentan imon och mår illa! Jag och två kompisar bestämde oss för att äta ute ihop och plugga hela eftermiddagen på ett café. Det var skitmysigt och asbra för man fattade så mycket bättre när man fick prata om all fakta och få andras perspektiv på det. Jag beställde in en kycklingsallad och efter det började jag må lte halvtaskigt i kistan. Nu mår jag illa och är livrädd att jag fått nånting, vill inte ens säga vad.

Jag vill bara få tentan gjord så att jag kan gå hem sen och sova!

Btw Louise: Tack för att jag fick ringa och prata och för att du gillar mig iallafall, trots det jag gjort! Kan berätta för er andra sen nästa vecka, skäms för mycket för att prata om det just nu... Oj, nu låter det som att jag gjort något skitallvarligt för att jag skrev så (det är det inte)!

Kommentarer
Louise Jonasson

Finns alltid på andra sidan av telefonlinjen när du behöver mig hjärtat!! Och jadu, jag vet inte om jag kan gilla dig efter den incidenten... tihi tramsunge! Klart jag tycker om dig, jag tycker om dig vad du än gör, och hade jag varit hos dig så hade du vänt dig till mig och ba: MEN LOUIIIIIISE?! Ja, precis med den där betoningen som du alltid har! Hahahhah sjukt att man kan höra din röst i huvudet precis som det låter ^^
PUSS på dig!

Svar: det känns skönt att veta, du anar inte vilken ångest jag har just nu! Jag har beslutat mig för att inte göra något åt saken så får den stackaren som har nästa vecka sköta det, jag vet att det är jul och att jag borde göra det men jag klarar helt enkelt inte av det! Jag låser in mig på mitt rum och kommer inte ut förens det är skola på måndag!!Hahha, jadu jag är väl lite speciell på det sättet <3 kan också höra min egen röst i huvet när jag säger sådär :)
stinalises.blogg.se

2012-12-08 01:00:04
URL: http://loojs.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: