Julutmaningar nu i december

Vi har nu äntligen trätt in i den underbaraste månaden av dem alla: DECEMBER! Som ni kanske minns så hade jag julutmaningar förra december. Färdigställde jag den tror ni? Naae, klart jag inte gjorde, jag är ju en slarver! Så min plan är helt enkelt att återuppta listan där jag lämnade den, nämligen den 10:e december. Så jag kommer alltså att fortsätta med denna som om ingenting har hänt den 11:e december! Ni hittar de frågor jag redan svarat på här! KLICKAAAAA!!! 

Dag 1: Min favoritjullåt.

Dag 2: Min favoritjulfilm.

Dag 3: Det bästa på julbordet.

Dag 4: Den bästa julklappen jag någonsin fått.

Dag 5: Årets önskelista.

Dag 6: Den bästa scenen från en julfilm.

Dag 7: Den sämsta julklapp jag någonsin givit någon.

Dag 8: Det bästa med julen.

Dag 9: Snö på julen, ja eller nej?

Dag 10: Vad har du för jultraditioner?

Dag 11: Det bästa julminnet.

Dag 12: Har du varit snäll eller elak i år?

Dag 13: Brukar du lussa på lucia?

Dag 14: Har du kysst någon under misteln?

Dag 15: Äkta eller plastgran?

Dag 16: Tidigaste julminnet?

Dag 17: Bakar du under julen? Vad äter du mer av?

Dag 18: Skickar du ut julkort?

Dag 19: När slutade du tro på tomten?

Dag 20: Vad skulle du heta om du var en tomtenisse?

Dag 21: De 5 bästa sakerna med julen.

Dag 22: De 5 sämsta sakerna med julen.

Dag 23: Vad har du gjort för förberedelser inför morgondagen?

Dag 24: JULAFTON! Är du i god julstämning?


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: