Tillbaka i Norrköping

Idag har jag rest i stort sätt hela dagen samt pluggat som en galning! Jag har ju tenta på fredag (nähä?) och jag jobbar på som bara den!
På tåget tog jag dock en paus och lekte lite med webcameran. Först så tog den utan att jag märkte det när jag satt och läste fast sen började jag göra miner. Fast jag lägger inte upp dem, dock var det ganska pinsamt för det var ett ungt par snett till vänster från mig som såg vad jag gjorde och skrattade... Fudge också!

Den här tog datan på mig utan att jag märkte det! Det är just därför jag alltid har tejp över camen, annars dokumenterar den varje steg jag tar...

Jag hade på mig min nya tröja från Erix som CINDY hade klätt på en skyltdocka! Mycket fin och mycket varm, vilket passar perfekt när det är så kallt. Innan var det typ -15 C ute! Holy COW!
Nu ska jag plugga. God natt!

Kommentarer
abbz

hahhahah du ser heelt deprimerad ut på första bilden <3<3

Svar: hahah jaa jag blir deprimerad av att plugga ^^
stinalises.blogg.se

2012-12-04 17:38:52
URL: http://aarberesha.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: