Julgodis och The Hobbit

Igår ägnade jag och min granne stora delar av dagen åt att baka godis. Det blev en hel del och här under ser ni resultatet: 
 
 
 

Det blev trillingnötter (de med vitt på), julkolor (de med papper), rockyroads (de stora klumpiga) samt ischoklad. Jag kommer bli sjuk med tanke på allt godis jag äter just nu, samt andra onyttigheter!
 
På kvällen träffades jag, Louise, Emelie, Sandra och Sofia för att kolla på The Hobbit i 3D ihop och det var jättekul!Önskade dock att vi hade kunnat umgås lite längre, men det får bli nästa gång! Filmen var mycket bra, jag älskar Sméagol/Gollum (jag vet att han är villain-typen, men jag är fascinerad av karaktären) och blev glad när jag insåg att han var med så mycket som han faktiskt var (jag har inte läst boken så jag visste inte vad som skulle hända riktigt).
Men jag håller med dig Cindy (och er andra jag pratade med) om att det var synd att glasögonen var så himla mörka. Det förstörde lite så ibland satt jag faktiskt helt utan glasögon bara för att få se färgerna så de var menade att bli sedda från första början.
Annars var filmen mycket bra och jag ser nu fram emot att få läsa boken för att kunna fördjupa sig i handlingen ytterligare för att kunna förstå handlingen bättre!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: