Disneychannel rest in peace...

När jag kom hem idag och satte på teven var det bara en massa myrkrig på alla kanalerna. När mamma sedan kom hem tittade vi igenom posten och där låg ett brev där det stod att vi tydligen skulle göra en ny kanalsökning och få lite nya kanaler. "Jippie!" tänkte jag och blev jätteglad. 
Vi gjorde kanalsökningen och har hittat lite nya kanaler. 
Just nu är jag dock inte lika glad som jag var tidigare.
Dom har tagit bort Disney Channel. And as a result, my heart is bleeding.

Så kan dom ju inte bara göra?! Jag älskar ju Disney Channel (ja jag är en artonåring som läser sista året på gymnasiet och samtidigt finner det underhållande att titta på denna magnifika kanal)! Hur ska jag klara mig nu? Jag behöver Phinneas och Ferb juh! De kan ju inte bara ta dom ifrån mig, de är ju mina favoritkillar!

Skit också!

Kommentarer
Frida

Jag är helt och hållet med dig, Disney är ett måste, men de har också tagit bort den från mig T_T

Det kommer aldrig bli den samma igen :(

2012-02-11 08:24:27
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: