Gårdagen: Jönköping!

Gårdagen tillbringades tillsammans med Arberesha och Cindy i Jönköping. Lite impulsgrej sådär för att kika på balklänning, jag är nämligen sist ut av alla att skaffa tydligen, trots att det bara är februari (!). Dock hade de nästan ingenting som jag kände att jag ville ha så det blir en åktur till Växjö med mami senare. Får hoppas att jag då hittar min drömklänning!

Därefter drog vi till donken och var onyttiga och sedan shopping! Köpte två earcuffs för endast 20 kr styck på Ur&Penn. Blev skitnöjd för jag har velat ha det hur länge som helst och nu har jag dem faktiskt! Skänkte även 50 kr till barncancerfonden så det kändes bra.

Inhandlade också en t-shirt med Union Jack på, tänkte att jag ska ha den någon gång när jag åker till England, jag och mamma har nämligen bestämt att vi båda ska göra detta en vacker dag!
Abbe köpte en likadan tröjja fast vi och med piecemärke på istället. 

Därefter led dagen mot sitt slut och vi åkte hem igen. Bilder från vår härliga dag hittar ni på ABBES BLOGG!

Kvällen ägnades åt mellon, tyckte dessvärre att det var ett ganska svagt startfällt...  Men Ulrik Munther var bra!

Några bilds:

Vår fina stylist!
Fina Abbe!
Skulle prova en sak bara..
Min earcuff
Tic Tac för dagen flickor!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: