It's official. I'm sick...

Det fanns en anlednig till att jag mådde dåligt igår. Jag fick nämligen feber under natten och har varit hemma idag. Jag blir hemma även imorgon och får hoppas på att jag blir frisk. 

Det är nämligen så att jag, madde och Frida ska på GENREPET TILL MELODIFESTIVALEN I VÄXJÖ! Det här har vi planerat i flera månader så därför är det extra viktigt att jag blir frisk! Jag har sett fram emot det här så sjukt länge och det vore så himla fel om det bara slås i spillror på grund av en simpel förkylning.

Dock tror jag att jag blir bättre bara jag får vila och ta det lugnt i min onepiece, samt med X antal alvedon tillgängligt vid behov.

Blifriskblifriskblifrisk!

Här är artisterna som tävlar på lördag (vi är som sagt på genrepet, alltså den repetition som är dagen inna direktsändningen):
Deltävling 1
Sean Banan (hahha), Abalone Dots, The Moniker (Yaaay!), Afro-dite, Dead by April, Marie Serneholt (Jippie!), Thorsten Flinck & Revolutionorkestern (hmmm?) och Loreen (Wihooo!). Vi får väl hoppas att det finns åtminstone någon bra låt bland artisterna! sen vore det ju liiitelite kul om någonting gick litelite fel, bara för att se hur man skulle hantera situationen. Men bara liiiite. Bilden hittar du HÄR!


BildLÄNK!


Utmärkt val av programledare, speciellt Gina! Har följt hennes blogg hur länge som helst nu så därför känns det extra kul att just hon fick jobbet! Bilden hittar ni HÄR!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: