Melodifestivalen generalrepetition Växjö 2012 - En helt fantastisk dag

Fantastisk, underbar, otrolig, super, härlig, bäst. Det finns inte nog med superlativ för att beskriva hur toppen hela den här dagen (och inte minst kvällen) har varit! Jag är så sjukt glad just nu att vi faktiskt åkte iväg tillsammans och gjorde det, det här är nog den bästa dagen jag har haft på mycketmycketMYCKET länge!
Tack Madde och Frida, ni är helt underbara och jag tycker verkligen inte att detta endast ska vara en engångsföreteelse!

Bilder och mer detaljer om dagen kommer imorgon! 

Ja abbe vi såg Gina och hon var GRYM!! Älskar henne ännu mer nu :)

Loreen var btw bäst så röstaröstarösta allt vad ni kan imorgon! Hennes låt var så bra så jag fick gåshud! Den tjejen (kvinnan?) besitter en helt otrolig röst så jag hoppas att hon är lika bra imorgon som hon var idag för hon var verkligen bäst!

Jag återkommer som sagt imorgon för bilder mm!

Byeeeee!!!

Kommentarer
Madde

du har rätt, inga superlativ kan beskriva den kvällen vi hade! Magiskt! Tack återigen för införandet av en ny underbar tradition!!!

2012-02-04 10:18:41
URL: http://maddoxs.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: