Trötter

För en gångs skull tror jag att jag ska gå och lägga mig tidigt! Behöver det känner jag.
Jag har nämligen tränat två dagar på raken och svettats lite, förhoppningsvis ger det lite resultat i form av bättre kondition. Min naturlärare kom nämligen fram till att min var ganska dålig efter att ha tittat på min hjärtfrekvenskurva vi gjorde i fredags efter att ha sprungit upp och ner för trappor. Men nu ska det bli ändring på det! :)
Hade föresten två prov i tisdags och onsdags så det är därför det har varit dåligt med update. Under Litteraturprovet gick brandlarmet två gånger vilklet var lite smått komiskt. Har dock ingen aning om anledningen till detta...

Luckyoptimist.com-hope-love-life-can-believe-83_large
Sääääng!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: