Dagens fail - Välte julgranen mitt i natten

Failade totalt igårkväll innan jag skulle gå och lägga mig. Klockan var typ halv ett på natten och jag var tvungen att hämta radion eftersom jag har starkt behov av att lyssna på typ tråkiga debatter och hockeymatcher om jag har svårt att sova (yes, I'm a weirdo!). Jag skulle sätta i sladden i uttaget och drog den FÖRSIKTIGT över vår lilla minigran (det är ingen gran utan istället en massa stora kvistar av tall som vi tagit in och klätt, fast den är rätt stor ändå.)

Helt plötsligt välter hela skiten och allt vatten (skitmycket vatten) rinner ut över hela golvet samt allt pynt i granen och en massa massa BAAAARRR!! 
Jag tänkte gå och lägga mig och inte låtsas om något och låta mamma få den trevliga överrakningen när hon vaknade. Men, jag fick dåligt samvete och kämpade för att få upp alla grenarna (dom var jättetunga!) och torka upp på golvet och mattan samt jaga barr halva natten. 
Resultatet: jag blev helt täckt av koda på både händer, armar och pyjamas som jag inte fick bort vilket gjorde att jag var helt kladdig och klistrig när jag vaknade, PLUS att jag stack mig en massa på barren, barr är faktiskt riktigt vasst och stickigt!
Dessutom kladdar fötterna fortfarande fast i golvet när man går där nu trots att jag skrubbat eftersom vattnet tydligen bestod av 90% koda och resten vanligt sötvatten.

Allt detta för en simpel radios skull...

Såå, har du en tråkig och händelselös afton just nu? Vält julgranen inklusive dess pynt och vatten vettja, det kommer garanterat hålla dig sysselsatt en härlig stund framöver...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: