I know I should be reading about Platon and Aristoteles. But in some way the internet just seems to be a bit more fun...

Yep, jag har ett stort filosofiprov på onsdag och jag borde egentligen läsa på en hel del. Men jag vet inte, "att göra det sen" känns mycket bättre än "att göra det nu" så jag skjuter dessvärre tillfälligt upp pluggandet en liten stund.

Det känns som att jag bokstavligen har tillåtelse att vara uppe precis hur länge jag vill, jag har nämligen bara en lektion imorgon och det är svenska som börjar vid 12.05. Dock bor jag (typ, bara typ!!!) i skogen vilket gör att man inte har samma lyx som de som bor i stan så jag får åka in vid 10.30. Får hoppas att det finns någon att äta medi skolan för det känns lite vl tidigt att äta lunch vid tio-tiden ^_^

Min onepiece är min hemstad.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: