I'm Baaack!

Det har varit dåligt med uppdatering och jag är medveten om detta. Har dock inte riktigt funnit tiden till att sätta mig ner och skriva några rader, men nu är jag här igen! Och jag har lite bilder att lägga upp!

Onsdagen var en riktigt bra dag då vi nu är ännu ett steg närmare studenten! Vi har fått våra fina studentmössor och det kändes speciellt på något sätt. Det blev ännu mer verkligt att det faktiskt är sista slutspurten vi står inför. Vilket också känns äggstremt sorgligt.. Men ska som sagt försöka njuta av det fullt ut.

På eftermiddagen blev jag intervjuad av kyrkobladet som ville veta hur det är att arbeta som ledare. Jag är ju ledare varje tisdag eftermiddag och tar hand om barn i åldrarna 5-7 vilket är hur kul som helst. har ingen aning om hur de gick men man får väl hoppas att de blev nöjda.

På kvällen blev det fikakväll med louise och hennes mami och det behövdes verkligen. Det är så skönt att bara kunna slappna av och slippe tänka på en massa problem, utan istället bara sitta och snacka och äta massa gott.

Hääär kommer bilder:

Vill inte ha med mitt efternamn på bloggen den. Det är haram den.
Abbe har nog den mössa som är mest lik min då vi båda har efternamn på våra istället för programmet (som är samhäll). Vi båda har även guldband istället för blått sammetsband mellan skärmen och mössan.
Får en massa frågor av folk som undrar varför det inte står samhäll på min mössa. Kanske för att jag tycker om mina efternamn och gärna ville att de skulle finnas på mössan? (har två stycken men det blev för långt, därav T:et fast lyckades lura en person och sa att det var för att jag älskar te så mycket, och hon gick på det!) Dessutom behöver jag inte ha samhäll på mössan för att veta vilket program jag tillhör, jag är en äkta samhällare i hjärtat och behöver inte ha det skrivet för att minnas! :) Jag älskar ju samhäll! Dessutom har jag klassnamnet på baksidan vilket betyder att jag hedrar, inte bara programmet utan båda samhällsklasserna! Så det räcker gott och väl för mig! :) I löööv my studentmössa!

Emelie och lojs
Muuuums

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: