JAG HAR FÅTT EN ONEPIECE!!

Jag är sååå himla glad just nu! I julklapp fick jag en onepiece av mina fina kusiner och deras familjer samt min mamma. Dock ville dom att jag skulle välja en dräkt själv som jag ville ha och det gjorde jag såklart. Men det har tagit lite tid att få hem den så jag har fått gå runt utan onepiecen. Tills NU!

Jag hade sovmorgon imorse så jag låg och sov som en björn. Mamma kom in och skulle säga hej då innan hon gick till jobbet, men helt plötsligt knackar det på dörren. Jag bryr mig inte så mycket utan ligger kvar. Men jag hör mamma som säger "Nämen åh vad snällt! Vad roligt, det här kommer hon bli jätteglad för. Tack för att du kom in med den så fort!" *stänger dörren och springer in till mig varpå hon skriker* "STINA LISE DU HAR FÅTT DIN ONEPIECE!!!!"
All trötthet bara försvann och jag skuttade upp för att slita upp paketet. Mamma tvingade mig att ta på den för hon vägrade gå till jobbet innan hon sett mig ha den på. Den är helt underbar, lite stor men den ska ju faktiskt vara baggy - vilket den ju också är, så jag är överlycklig!

Ni kanske undrar varför jag tog ORANGE av alla färger (den är mer peach i verkligheten och inte så stark i färgen)? Tja, jag ville ha en ganska gräll färg i och med att det är en riktig onepiece. Om jag vill ha en rosa eller svart kan jag ju bara köpa en "fejk", men orange fanns tydligen endast i just onepiece märket så jag är nöjd. Plus att jag stödjer klassfärgen, Hallå?!

Här kommer bilder!!





Wihoo! Så här oattraktiv ser jag ut när jag vaknar om mornarna, men det bjuder jag på. Och nu får ni se vår fina juldekoration vi har hemma, I'm lövin' it <3


Kolla min ängels blick! Jag älskar henne så mycket!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: