Jag mår inge bra... :'(

Jag tror jag är sjuk... jag har ont i halsen och kroppen och har huvudvärk och fryser något in i bängen trots att jag har min onepiece med hoodie på D: Tog dock precis en alvedon så jag får väl hoppas på att bli bättre under natten. Tänkte gå och lägga mig nu för jag har läst hela kvällen och tror nte att det kan bli mycket bättre än så här. Detta kommer väldigt lägligt nu då jag ska hitta på en massa kul till helgen och då KAN JAG ABSOLUT INTE VARA SJUK! FÖRSTÅR NI?

Om jag blir sjuk nu så tror jag på riktigt att jag kommer börja gråta. Gråta, på riktigt.

Laughterbest_large
Klicka HÄR Cindy så hittar du länken!
Nu blev du lite glad eller hur? Jag lär från mina misstag!
Om du inte blev det så kan jag istället säga BOLLABOLLA!
Fast du kanske inte blev glad av det heller... jag kan göra bollabolla på dig när vi ses nästa gång när du minst anar det, och dig med abbe.
Då vet jag att ni garanterat blir glada... :)

Kommentarer
Cindy

hahahha en direktlänk och bollabolla! kan inte bli annat än glad ;)

2012-02-01 00:27:21
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: