Jag vet. Jag har redan brutit mitt nyårslöfte...

Yes I did. Och jag är skitarg på mig själv för det! Men det är faktiskt bara med en dag. Jag har bilder både från igår och idag som ska upp!
Idag har vi haft en relativt slapp dag. Först tittade vi på en film på religionen som heter Little Buddah (handlar om några munkar som letar efter sin buddahlärare typ och så tror de att hen har återfötts som en liten pojke i Usa) och därefter tittade vi färdigt på rapports nyårskrönika. Grät en massa när man fick se massakern på Utöja, fattar fortfarande inte att det faktiskt hände...

Louise hade sin nyhetsbevakning däremellan och den var SKITBRA!:) Är så stolt över henne!
När jag skulle hem idag var det ISKALLT för det regnade och blåste som bara den. Var alldeles stelfrusen när jag kom hem. Sååå jag gosade ner mig i mina pyjamasbyxor jag fick i Julklapp, I'm lövin them!
Hääär kommer dagens bilder:



Louis, Sofia och Emelie innan filosofin!

Låjs.


Jag och lojs.


Emelie et moi.


Jag och mitt nya halsband. OCH?! Ni ser förresten vår finfina julgran i bakgrunden. I'm so proud of it!

Kommentarer
Louise

aww tack :') <3

2012-01-13 10:00:39
URL: http://lisennyfiken.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: