The last first day ever

Första skoldagen har nu passerat och vi traskar återigen tillbaka till vår vackra vanliga vardag. 
Nu är det för sjutton bara EN TERMIN KVAR innan jag träder ut i den läskiga, otäcka och otroligt skräckinjagande vuxenvärlden. I'm terrified!

Detta innebär att idag faktiskt var den sista första skoldagen jag någonsin kommer uppleva. Det är skrämmande. Dock vill jag inte ha några sura miner utan istället njuta av den sista terminen fullt ut genom att skapa så många fina minnen jag kan. Till min hjälp har jag mitt nyårslöfte, nämligen att försöka ta minst en bild varje dag under hela resten av gymnasiet! Positivt för både er som (förhoppningsvis) får mer att läsa samt för mig som får roliga bilder att se på senare i livet.
It's a winwin situation!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: