Tisdagen den sjuttonde januari tjugohundratolv

Bonjour! Idag har varit en låååång dag. Började vid 8 i morse, slutade vid halv 4, därefter gitarr fram till 5 och direkt efter alla bvarnen till halv 8 samt information till 8. Så jag var lite halvdöd när jag kom hem. Fick dock en liten belöning när jag kom hem - nämligen pizza! På en tisdag!

Med barnen målade vi lovikavantar på pappar och hängde upp i klädnypor och så fikade vi litegranna. Mysigtmysigt!

Påtal om ingenting, jag har blivit beroende av tetris. Detta simpla men ack så beroendeframkallande spel har förtrollat mig så så fort jag får en ledig stund spelar jag som en galning! Har blivit smått hyffsad på det nu faktiskt.

Pictures of today




Bilden har sin historia. Jag har ett par jeanstights som dessvärre har ett hål på knäet. Så jag och min goda vän Cindy tänkte att det skulle vara smart om vi försökte måla mitt knä blått (med byxor på, därav cirklarna) för då skulle man inte lägga märke till hålet! Så Cindy, här har vi resultatet. Och ja, jag har inte mindre än 5 BLÅMÄRKEN PÅ BENET!


Jag i Louises tröja som jag för tillfället använder som pyjamas. Det är den lysande gula Lojs! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: