Dag 1: Turkiet - Nu sitter jag på planet!

Nu sitter jag på planet påväg till Alanya, antagligen är jag skitnervös och har en massa ont i magen! 
Tänkte ändå lägga upp ett tidsinställt inlägg!

Igår var det ju den allra sista skoldagen NÅGONSIN vilket såklart var vemodigt :( Dock hade jag planerat att göra lite saker sista skoldagen, under cirka två års tid. Det ena var att tappa ett glas i matsalen eftersom jag aldrig gjort det. Dock vågade jag inte det. Men jag sprang runt i skolan som superman, och fick det även dokumenterat! Men det var min fina lojs som hade kameran, så de bilderna får ni se en annan dag!

Detta är den sista fikan i ugglan som jag köpte för ett presentkort jag fick av min lärare som tack för att jag presenterade samhällsprogrammet för niorna tidigare under året. Det var HUR KUL SOM HELST och jag har nog aldrig arit så stolt som när jag blev tillfrågad! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: