Home again

Nu är jag hemma i mitt älskade Sverige igen! Så sjukt skönt för jag har längtat hem till mamma som bara den. Men vi har haft så otroligt roligt och jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och uppleva allt en gång till! Vi har haft det helt unnderbart och resan har verkligen varit värd var ända liten krona! Jag är så himla glad att jag åkte trots att jag var så livrädd. Jag klarade mig från magsjuka som jag var så rädd för att jag skulle få, däremot har jag rykt på en förkylning, men det går förhoppningsvis över till onsdagen då jag har bal!

Bilder kommer senare för jag har inte riktigt tid nu, men det blir ett antal iallafall för kameran har funnits med hela resan.

Kommentarer
Madde

Åh, vill också spola tillbaka tiden! Längtar tillbaka så sjukt mycket!

2012-06-11 19:36:26
URL: http://maddoxs.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: