Skolan är över!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har haft en helvetesvecka med 9 uppsatser (!)  att göra på mindre än en vecka. Efter denna vecka kan jag verkligen dra slutsatsen att sömn verkligen är underskattat, jag har gått och lagt mig vid tre på nätterna för att hinna. Men jag lyckades!! Och nu är det över.. :( Så nu är jag ledig och har bal om en och en halv vecka (13 juni) och tar studenten om exakt två veckor (15 juni)..

SO scary!
JAg var btw på Liseberg förra torsdagen, oväntad twist på dagen kan man lugnt säga! Vi var på lärarhögskolan i Göteborg samt tittade på olika bostadsområden vilket var mycket trevligt. Fast bäst var definitivt Lissan, det var dessutom inga köer överhuvudtaget såm man kunde bokstavligen bara gå in och sätta sig i Berbanan och så åkte man iväg!  :)



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: