Borde blogga egentligen men...

... jag har en uppsats om minnet som ska in imon och den tar upp all min tid. Gör bara en kort liten hälsning och säger hej! Hej!

Och grattis till mina fina flickor Arijana och Louise som båda fyller 19 idag! Grattis till er båda!!!

Gick en liten runda i vår minimala trädgård tidigare och kollade på stjärnhimlen! Shit vad stjärnklart det är ikväll/inatt, och venus sken asstarkt! Läste dessutom att Jupiter skulle skina extra starkt i veckan och att den kunde ses samtidigt på himlen som Venus (tyckte dock det lät lite märkligt eftersom jag trodde att Venus och Jupiter delade samma himmel... rätta mig om jag har fel). 
Kikade lite men kunde inte avgöra vilken av alla prickar på himlen som utgjorde Jupiter. Well well.

Ja, jag är helt besatt av rymden och är stolt över att kunna kalla mig för en amatörmässig nörd inom ämnet - jag vet egentligen inte så jättemycket, men det fascinerar mig som tusan! Geekpower ^__^


Vintergatan LÄNK

Kommentarer
Arijana

Tack tack c:

2012-03-12 23:17:02
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: