Fika i Stationshuset med Lojs

Sitter och plågas med ett filosofiarbete som ska in imorgonoch jag har fullkomlig panik. Jag skriver om vad kärleken är ur platons och schopenhauers perspektiv och förbannar mig själv för att jag skjutit upp arbetet så mycket som jag faktiskt gjort. Aja, bättre sent än aldrig! Har dessutom fått lite hjölp och inspiration från några fina vänner så det bör lösa sig i slutändan iaf!

Aftonen har även spenderats med Looojs och det behövdes verkligen, det var så länge sedan vi ugicks nu så det var verkligen på tiden! En bamsemacka, en portion kladdkaka och två stora muggar med varmchoklad med grädde och marchmallows senare var vi klara och jag cyklade hem och kollade på greys anatomy. Faktiskt en riktigt lyckad dag! Om man då bortser från plugget..


Så här kul hade vi det, lama, men we lövin' it! Plus, kolla vad många händelser! För mig är det mer än jag sammanlagt haft framtills igår under 2012! wihoo..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: