Jag hatar teknik, teknik hatar mig.

Jag har haft en helt galet utmattande vecka, haft en massa plugg och en massa annat som tyngt ner, plus att jag har två stora uppsatsinlämningar nästa vecka samt att det bara är två veckor kvar tills projektarbetet ska vara klart!

Som om inte det vore nog så har min mobilladdare totalt lagt av, och med endast 1% batteri kvar på telefonen betyder det att den kommer vara död inom en väldigt snar framtid och eftersom det inte går att få tag på en ny laddare inom den närmaste tiden betyder det att jag inte längre har någon mobil, vilket är väldigt bra eftersom det är den enda alarmklocka jag har vilket i sin tur gör att jag inte vaknar om mornarna, vilket leder till att jag försover mig och blir utskälld av lärarna för att jag stör på lektionerna för att jag kommer för sent, betygen blir sämre och jag tyngs ner av dåligt samvete och självkänsla, betygen blir ytterligare lite sämre, jag får en massa oväntade IG:n och jag börjar må riktigt dåligt och detta leder tillslut till att jag inte kan ta studenten utan måste gå om alla tre gymnasieåren, vilket gör mig deprimerad och gör att jag blir lika passiv som en grådaskig morot på grund av min olyckliga tillvaro. Allt detta på grund av min laddares dysfunktionalitet.  

Förstår ni? Jag behöver verkligen min mobilladdare för att klara mig i livet, snälla hjälp mig nån?!?!

Facebook fungerar inte heller som det ska så jag känner mig smått strandsatt... åh, dessa i-landsproblem, hur ska jag klara mig... 


I'm pissed

Kommentarer
Louise

Aha! Därför du inte svarar på mess!

Inte alls bra vännen :(

Men har inte du å din mammi samma laddare?

Jag har tyvärr inte de nya sony laddarna så kan inte hjeeelpa :(

Tröstkramar!! (A) <3

2012-03-24 18:14:53
URL: http://lisennyfiken.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: