Passport, please?

Har varit lite stressad och upptagen under veckan så jag har innte riktigt haft tid till att blogga. Det har jag egentligen inte nu heller, men jag gör det iallafall ^^, 

Sååå, i söndags bestämde jag och Cindy oss för att vara vuxna och, observera, helt själva UTAN föräldrar skaffa nya pass eftersom båda våra går ut/har gått ut och alltså blir ogiltiga. 
Så i måndags gick vi, tillsammans med Lina in på polisstationen och tänkte då utföra detta vuxna uppdrag, och jag lyckades! Kortet blev katastrofalt, och likaså skrivstilen men jag fixade det iallafall så jag bör ha ett nytt pass inom den närmaste tiden vilket innebär att jag typ kan åka till Egypten när jag vill!
Det gick dock värre för Cindy då hennes pass gått ut och hon inte hade någon giltig legitimation med sig, så hon får ta med sig en förälder och göra det på fredag istället :/

Efteråt gick Cindy tillbaka till skolan och jag och lina satte och var onyttiga på stigs. Vi har dock bestämt oss för att träna på fredag vilket är något jag verkligen behöver så det ska bli kul!
Men nu, back to study...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: