Sååå, what have I been up to när jag inte bloggat?

Jag väljer att gå igenom det kortfattat i lite bilder!


Jag var hos pappa under lovet och jag fick bland annat en ny baotaväska av honom eftersom min gamla gick sönder vid knutpunkten i Helsingborg. Det var jättepinsamt btw...


Jag spelade på min brorsdotters gröna minigitarr under veckan och blev rätt hyfsad på det om jag får säga det själv!


Det var semmeldag!


Abbe och Cindy är lika underbara som alltid!


Jag gjorde en BIG dagens fail samma dag som prinsessan Estelle föddes! Men den historian tar vi en annan gång... dramadramadrama!


Jag, Cindy och Abbe trasslade in oss i varandra..


...hemma hos madde när hon hade sin underbara födelsedagsfest!Det var knytkalas där alla tog med sig desserter och det var nog den roligaste och mest bisarra kvällen jag haft på väldigt länge! Allt socker steg en åt huvudet så alla (inkl. jag) blev smått galna och det blev en hel del skratt under aftonen. Mer säger jag nog inte!


Frida med sin kolapaj vi åt under kvällen. 


Min tallrik, jag hade sammanlagt 10 olika sorters desserter på tallriken (några ligger under)!

Veckan därpå hade jag, Frida och Madde onepiece afton hemma hos madde och kollade på melodifestivalen! Det var hur kul som helst! Dagen efter (söndagen) tittade vi på You will meet a tall dark stranger, and I liked it :) Därefter åkte vi hem till Maddes farföräldrar som, hör och häpna, har en egen inomhuspool!! Det var bland det häftigaste jag någonsin sätt, typ som ett litet minibadhus med bastu bredvid vardagsrummet! Så ska jag också ha det när jag blir stor :) Mrkligt nog har jag inga bilder från den helgen, men det blev en hel del galna bilder med maddes undervattenskamera. Man kan verkkligen inte kontrollera sin kropp när man är under vattnet, och det bevisar bilderna.. Skitmysig helg iallafall!


Onsdagen veckan därpå var jag var på lilla krogen med några flickor. GUDOMLIGT GOTT!


Jag och Cindy var och kollade runt lite vid nyöppningen utav Vero Moda och då var det en kille som delade ut GRATIS POPCORN utanför!!!! Gratis är gott och vi konstaterade snabbt att det är såhär riktig shopping ska vara, med popcorn!

Den helgen (alltså förra helgen) sov jag över hos Cindy från fredag till lördag och under fredagen åt vi först på Sushibaren och därefter kollade vi på modevisning i Vandalorum med några tjejer! Kändes väldigt Stockholmigt och "bloggigt" eftersom det känns som att alla "trendiga" modebloggare gör sånt hela tiden ^^. På kvällen tittade vi harry potter och de vises sten men råkade somna så vi kollade klart på den dagen efter... Massa wii spelade vi också vilket var grymt kul! Har dessvärre inga bilder på det heller men ni kan få en på Cindy när hon visar min turkiska yoghurt!



Nu i veckan har jag varit lite småkrasslig coh var hemma i onsdags och hade studiedag på torsdagen och kort dag på fredagen, och idag är det lördag så nu har ni nog (jag iallafall) fått lite mer koll på vad jag gjort senaste tiden! Waaay!


Så här ser jag ut när jag ska gå och lägga mig... Goood naaaaaatt!!!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: