Varför utsätter jag mig för det här?!

"Jag ser bara det här som en kul grej, för att ha provat på det liksom. Nästa gång ska jag ÖVA gärnet!" Ja, men kära lilla Stina Lise, nu är det faktiskt så att nästa gång är just nu, och du har INTE ÖVAT ETT ENDA DUGG!! 

Det jag pratar om är, såklart, högskoleprovet och det är nu tredje gången gillt för mig och jag hade verkligen LOVAT mig själv att jag denna gången skulle öva, men jag har verkligen inte haft tid till detta. Jag har haft fullt upp med uppsatser och inlämningar, nu senast min filosofiuppsats jag lämnade in igår. Det är sånna saker jag prioriterar, inte högskoleprovet som är så avlägset och långt borta. 
Men nu är det ju så att det redan är imorgon och jag är så himla stressad över detta. Men nästa gång då SKA jag plugga! Då har jag tagit studenten (hjälp!) och har inte 16 olika ämnen samtidigt jag måste prioritera först.
"...jag ser bara detta som en kul grej, bara för att ha... NAAEEEJ Fudge också! villintevillintevillintevillinte...:'(

Random bild på mitt hår, Cindy har gjort frisyren!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: