Cocktailpartyt i onsdags

Jag var ju som sagt på cocktailparty i onsdags vilket var mycket trevligt! Jag hängde med lojs hem efter skolan för att fixa oss innan som vi alltid gjorde på högstadiet. Därefter åkte vi vidare till Lina och förfestade (läs spelade spel och åt naturgodis). Myyysigt! 
Vi åkte iväg så att vi var där lite innan 11 och det var helt folktomt! Trots att det började vid 10! kort därefter började dock folk välla in och det blev sedan blev det jättekul!
Jag var dock med om en liten incident med ett hånglande par!!!! Helt plötsligt fattar någon av de kyssande tu tag i mitt hår och jag blir liksom inblandad i deras pusskalas på något sätt och får panik!! Lyckligtvis har jag snälla kompisar som hjälpte mig loss så nu i efterhand var det faktiskt ganska kul ;)

Fina flickor!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: