Update!

Nu har jag ju inte bloggat på ett tag och är så sjukt arg på mig själv för det. Jag vill ju ha en massa bilder och text att titta på och läsa så jag blir bara så himla frustrerad.

Sist jag bloggade pluggade jag en massa på engelskan som äntligen är över. Så nu kan man stryka ännu en sak från "Att-göra-listan".
På fredagen var jag och Lina och tränade och det var verkligen jättkul! Första gången jag tränade på gym med så det var helt klart en upplevelse. Mamma fyllde även år den dagen så jag firade henne.

Förra veckan hade vi bland annat friluftsdag där jag och Lina paddlade 12 KILOMETER!!! Helt galet och jag är så himla stolt över mig själv för att vi faktiskt klarade det och inte gav upp som jag flera gånger kände att jag ville. Men vi slutförde hela turen och jag är hur glad som helst över det!

På eftermiddagen dansade jag vals och foxtrott då vi övade inför balen. Man måste ju ha lite förkunskaper för att kunna svänga sina lurviga (hatar det uttrycket). Vet dock inte om jag kommer att använda mina kunskaper på just balen men nuvet jag ändp hur man gör så det är alltid positivt.

Därefter hängde jag med Lina hem och då somnade jag en liten stund för att jag var så sjukt utmattad sedan paddlingen. Jag fick även låna en klänning av henne jag ska ha på cocktailpartyt nu i veckan, ska bli så himla kul!

Sedan tränade vi i ösregn utomhus på gymmix och det var nog en av de bisarraste och roligaste saker jag varit med om igår. Vi var helt dyngsura och krälade runt på marken och allt möjligt men det var verkligen hur kul som helst!

Helgen tillbringade jag hemma hos Madde tillsammans med Frida och det var mycket trevligt! Vi spelade bland annat en massa sims och snackade en massa skit om all möjlig skit i världen, som typ det faktum att våra liv radikalt kommer att förändras inom den närmsta tiden iochmed studenten. That's some scary ass shit.


I söndags hade vi avslutning med barnen vilket var lite sorgligt eftersom det förmodligen är den sista gången jag kommer att vara ledare för dem.. Vi hade det roligt iallafall med både traktorsåkning, ponnyridning och tipsrunda.

Denna vecka är kortkortkort då alla är lediga torsdag-fredag coh det känns underbart! På onsdagen har vi cocktailparty för alla studenter på Harrys och då ska vi klä upp oss så bra vi bara kan! Innan ska jag vara hos Louise, precis som på den gamla tiden innan Sigges då vi alltid fixade oss ihop. Det ska bli så kul!

Sååå det var en liten snabb update om vad som pågår i mitt liv just nu... Hej so looooong.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: