Jag är kass...

Jag har varit kass på uppdateringen och är medveten om detta. Men jag har så sjukt mycket att göra i skolan så jag hinner typ inte. Jag har en uppsats att skriva som ska in på måndag och till den ska man ha läst cirka 500 sidor, utöver de 500 sidorna jag skulle ha läst vid det här laget men inte kunnat på grund av en viss person i Lund... Hoppas dock att allt löser sig!

Så vad har hänt sen senast? Well, jag kan meddela att jag klarade min första tenta, något jag trodde var fysiskt omöjligt att göra! Jag trodde verkligen inte det men nu har jag mitt betyg och det kan (förhoppningsvis) ingen ta ifrån mig!
Dock vet jag att jag kommer göra bort mig totalt på denna tenta vi har i december, det är salstenta och en av de svårare tydligen. Över 30% av oss kommer få U så det känns ju betryggande:/

I tisdags var jag på bio med några kompisar vilket var väldigt trevligt! Vi var och åt på tacorestaurang (himmelskt) och tittade därefter på Ted. Väldigt underhållande film!

Igår var jag på "förfest" innan Finsittningen. Dock var jag inte med på finsittningen vilket var lite synd. Jag hade kräksjuka den veckan de sålde biljetterna och fick reda på detta när jag var tillbaka. Försöker tänka att jag sparade pengar i och med detta (350 riksdaler) men jag kände mig lite avundsjuk när vi sa hejdå och man fick se alla som var inne på trappan uppklädda till tänderna. Det var James Bond tema så alla var ju hollywoodglammiga bondbrudar.
Men men, nästa gång!

Sen vill jag klaga på blogg.se, för jag kan inte kommentera bloggar och det är SKITFRUSTRERANDE!!! Speciellt eftersom ni har allt från utmaningar till tävlingar man kan vara delaktig i men jag kan inte joina er efter som kommentarsfunktionen när jag är inne är kaputt sönder... Ska dock göra utmaningarna SEN när jag hinner!

Btw, Cindy. Well done, äntligen har du kommit igång med vloggen, ska också göra detta när jag har tid. Lovar!

Det var en lite snabb update från mitt stressiga liv som med jämna mellanrum ger mig små panikattacker! Tror dock jag sk hem snart så jag kan vila ut några dagar!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: