Jag har drabbats av...




... och det är förfärligt! Så nu vet ni varför uppdateringen har varit mer eller mindre kass sedan helgen. Först fick jag feber i torsdags när jag höll på med hemtentan, den försvann dock under fredagsmorgonen så då mådde jag helt bra, förutom att jag var helt slut efter allt skrivande, men men.

Sen mådde jag bra på lördagen (ska berätta mer om den senare).

MEN! På söndagen började jag må jätteilla. Asså JÄTTEILLA verkligen. Till saken hör det att jag har fobi för att kräkas, så om jag behöver kräkas så gör jag inte det, jag håller det inne tills jag tror att jag ska avlida och tillslut går det över. Men inte den här gången, jag spydde X antal gånger under natten, och det är nog den jobbigaste och mest påfrestande natt jag någonsin varit med om (ja, jag vet att jobbig och påfrestande är synonymer och betyder exakt samma sak, men det lät bra i huvet)... Jag satt och grät inne på toan av chock och smärta och illamående på grund av hela situationen. Det var så synd om mamma för hon visste inte hur hon skulle hjälpa mig men hon tröstade mig så gott hon kunde, en riktig hjältina!

Dagen efter var minst lika jobbig då jag var sjukt trött och dessutom hade jag sinnessjukt ont i kroppen! Senaste gången jag var magsjuk var för cirka 12 år sen och jag har inget minne av att man fick så ont i kroppen! Typ som träningsvärken man skulle fått om man otränad skulle ha sprungit ett maratonlopp, kört 500 armhävningar och 600 situps samtidigt!! Fruktansvärd smärtaaaa..

Lyckligtvis mår jag lite bättre och jag har kunnat äta litegranna, speciellt piggelin, att jag aldrig insett hur fruktansvärt gott piggelin är? Jag är dock kvar hos mamma och stannar hela veckan, det är ingen mening att jag åker tillbaka imorgon för jag är ledig på fredag, plus att jag inte är helt frisk än:(

Bara en sak till, jag lovar, jag ska fatta mig kort! Mamma hade detta innan mig så det är hon som har smittat mig. Efter cirka 3 dagar började hon bli förkyld. Som grädden på moset (hatar när man säger så, får en äckelbild i huvet av ett berg med potatismos och så en massa hårdvispad vispgrädde ovanpå det, mumsigt!) har jag nu fått ont i halsen, så det känns verkligen toppen. Verkligen (känn sarkasmen flöda ur mina fingrar).

Så jaa, det var en liten lägesrapport om hur det står till hos lilla mig. Om du orkat läsa hela vägen så vill jag bara säga CONGRATULATIONS! Ditt pris finns att hämta bland kommentarerna! Jag är seriös (I promise!)

Kommentarer
STINA LISE <3

Jag sa ju att du skulle få ett pris!
Här har du det!
http://www.youtube.com/watch?v=316AzLYfAzw&feature=my_liked_videos&list=LLCr1gBNCjgxIG_4PSg9yQHQ

OBS! You're supposed to trycka på länken :)

2012-11-07 23:59:32
URL: http://stinalises.blogg.se
STINA LISE <3

OBS! I mean kopiera länken och klistra in i webbläsarrutan och trycka på enter och sen vänta med spänning på vad som komma skall...

2012-11-08 00:04:48
URL: http://stinalises.blogg.se
Cindy

omg jag älskar det klippet!! krya på dig lilla Lis<3 p.s tänk om vi gav dig en spyböna istället?!

Svar: visst är det häftigt?! tack så mycket <3 haha jadu vem vet? ;) hehe, nejdå du kan nog vaara lugn på den fronten :D
stinalises.blogg.se

2012-11-08 00:44:28
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: