Jag somnade på föreläsningen

Jepp, that's right. Jag har jobbat med en uppsats nu under helgen och den skulle in i morse. Jobbig som jag är så blev det väldigt stressigt i slutet, vilket ledde till tt jag inte gick och lade mig igår. Saken är den att jag mycket väl kan dygna utan problem så länge jag håller igång, typ sitter och pratar eller på något sätt håller mig aktiv. Därför trodde jag att det skulle gå.

Det jag inte tänkte på var att jag skulle sitta stilla i tre timmar och lyssna på föreläsning. 
Föreläsning + ganska oitnressant ämne + varm jacka + trött tjej som varit vaken i över ett dygn = sömntuta

Efter andra pausen orkade jag inte mer så för att undvika total humiliation så gick jag hem.
Tänkte titta på reprisen av Project Runway finalen som jag inte sett. Jag tänkte se modevisningen och resultatet och sen sova. Dock somnade jag under reklamen melln modevisningen och resultatet så nu får jag inte veta vem som vann! Jag antar att jag somnade iallafall för det är helt svart...

Nu har jag sovit från 12-19 och har vänt lite på dygnet... well well!


En sån där bild som verkligen makes no sense to anyone...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: