Rum

Sitter och bläddrar runt bland en massa olika bilder på sovrum som är groteskt fina! Jag blir så avundsjuk och vill ha sådant rum själv! En massa av dem har ljusslingor, så jag har bestämt att detta ska införskaffas snarast! :) 
OBS! Bilderna är klickbara :)

Tumblr_lviw1jjkue1qjd76eo1_500_large
TRÄD!

Art-beautiful-black-black-and-white-blonde-favim.com-115371_large
Ljusslingor!!
Tumblr_lrs02zngam1qd8q7fo1_500_large
Om ändå mitt korridorsrum såg ut så här!
 
Tumblr_lkkusnyqg31qj0rwho1_500_large
Jag gillar ju Harry Potter aaaasmkt som ni vet, men tror nog inte jag skulle gå så långt att jag tapetserade upp det på väggen bakom sängen. Skitsnyggt, men lite för mycket. Däremot vill jag sjukt gärna ha kuddarna!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: