Skypedag med Cindy

Idag har i stort sett bestått av att äta, kolla Youtube och skypa, närmare bestämt med Cindy!
 
Jag har tänkt på en sak, ibland är jag sinnessjukt lam när jag skypar. Ena stunden sitter jag och filosoferar om något riktigt djupt ämne, typ "vad ska jag göra med mitt liv?", "vad vill jag?", "vad är det på tv?", "vad ska jag äta?", "varför gillar jag Justin Biebers nya musikvideo 'Beuty and a Beat' så mycket?" för att sedan sitta som en degklump och bara klicka run. Dock älskar jag och skypa så ring mig så blir jag glad! 

Jag gjorde så att Cindy fick vara med i en musikvideo. Kolla tjejen bredvid Cindy, paper in her mouth!

Sen blev jag kär i den här snubben:

Asså han är seriöst en ridiculously photogenic guy! Han lever då sannerligen upp till sitt namn...
The Best of Ridiculously Photogenic GuyLÄNK

Kommentarer
Cindy

HAHA nää, gillar när du är lam, visar att du är bekväm med mig (y) (<-- har du lärt dig än?!?!)

Svar: njaae, jag är nog lite osäker på den fronten due ;)
stinalises.blogg.se

2012-10-29 20:52:01
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: