Skodag

Idag har varit en väldigt bra dag. Först hade vi möte med arbetsgruppen och därefter var det förelsning om sociala problem. Efter det hängde jag med en kompis, som ven är min granne, ut på stan för att handla skor. Efter den fjärde butiken hittade hon två par skor som hon köpte, därefter gick vi till Netto för att handla en lök.
Dessvärre ösregnade det ute på vägen hem så vi blev alldeles dyngsura, dock älskar jag regn så det var ändå ganska positivt!

Nu i afton har jag tillagat den hittills mest ambitiösa maträtten hr på Bollen, nämligen Bulgur med jox i. Har aldrig lagat bulgur innan men det var riktigt gott, typ som ris fast mindre.

Imorgon har jag sovmorgon då jag inte börjar förens 13.15!

So long!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: