Jag är sjuk så in i bängen

Jag är helt sjukt sjuk så det finns inte!
Ofta när jag blir sjuk så brukar jag känna på mig det lite innan det bryter loss, men denna gång var det inte så.
I fredags på en av föreläsningarna började jag känna mig väldigt dålig. Jag fick ont i kroppen och frossade och kände mig yr, vilket inte är riktigt optimalt när man har föreläsning.
När jag hade slutat och skulle hem så mådde jag så dåligt att jag grät och jag hade svårt att gå. Det kändes som att jag skulle svimma.
Innan jag skulle hem så gick jag in på Ica för att handla för jag visste att om jag inte gjorde det skulle jag inte ha någon mat över helgen.
Därinne blev det ännu värre och jag föll typ ihop bakom en hylla (som väl var för ingen såg mig). Det var inte typ att jag svimmade riktigt men benen bar inte och helt plötsligt var jag på golvet och var helt utmattad.
Efter många om och men kom jag hem, efter att ha släpat två baotatunga kassar i ösregn och då säckade jag ihop och vaknade inte förens på lördagen.
Nu mår jag som väl är lite bättre men jag har fortfarande asont i kroppen, det är helt stört!
Mamma tvingade iväg mig till vårdcentralen idag.
Jag kände mig lite vuxen i början, liksom ''åh, titta vad vuxen jag är, jag kan minsann ta mig till vårdcentralen helt själv''. Den känslan försvann dock ganska snabbt när receptionisten sa ''just det, det var Stina Lise ja, det var ju din mamma som ringde åt dig och bokade tid ja, haha''.
Jaja, babysteps! De tog halsprov på mig och kunde som väl var utesluta halsfluss. De sa att jag hade fått en kraftig virusinfektion i kroppen och var tvungen att vila och dricka mycket, sååå det är typ det jag gör nu. Och pluggar tenta, som vanligt.
Jag blev dock lite gladare när två små paket damp ner i brevlådan. Det var två mobilskal jag beställde för ett tag sen och jag älskar dem! Den ena är en turkos kanin och en annan är en skal/plånbok som man också kan ha pengar och kort i. Jag är asnöjd!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: