Länge sen nu...

Jag skrev världens längsta inlägg på mobilen när jag var i Paris, MEN! Det går inte att lägga upp det! Så jag är jätteledsen och vet inte riktigt hur jag ska göra. Det kommer dock att komma ett baotainlägg med bilder och massa text för de som är intresserade, så håll ut!

Jag kanske ska nämna det för er som inte vet, jag var i Paris förra veckan! Och det var helt magiskt och underbart och jag var där med mina underbara flickor Cindy och Madeleine. Utan de två hade inte resan blivit hälften så bra som den blev, så tack till er båda! 
 
Jag videobloggade under stora delar av resan, till Maddes stora förtret (hon hatar det, fast på ett snällt sätt!), och det kommer komma en liten video av detta snart (det kan dock ta tid, men ha tålamod gott folk!). 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: