Zombies

Jag har egentligen aldrig brytt mig sådär jättemycket om zombies. Jag har liksom aldrig haft någon egentlig relation till dem så jag har därför inte haft någon anledning att bry mig helt enkelt.
Föränn nu!
Nu är jag i desperat behov av att se The Walking Dead! Trots att jag egentligen inte har någon aning om vad den handlar om, men jag vill så sjukt gärna se den! Det jag vet är att det typ är en sheriff som gillar att jaga Zombies, typ, men det verkar asbra!

Sen vill jag sjukt gärna se filmen Warm bodies! Har ni sett trailern? Den är faktiskt riktigt rolig och jag har riktigt höga förväntningar på filmen, om jag nu ser den. Ett "Fun Fact" är att en av birollerna spelas av Analeigh Tipton, som är tjejen som kom på tredje plats i top model säsong 11, ni vet den omgången när de åkte till Amsterdam. Jag tror det var McKey som vann den omgången, jag gillade inte henne riktigt... Analeigh var dock grym!
Anyways, här är trailern, titta gärna!




Kommentarer
Emelie

Se the walking dead ! Klippte alla 3 säsonger på 1 ½ vecka ! Jag har säsong 3 på datorn med svensk text sen om du vill ha den ! SESESESE!!!!! Asbra serie !Säsong 1 och 2 finns billigt på cdon typ :O

2013-04-22 12:22:10
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: