Min lax!

Jag skröt ju lite om mitt fina laxpaket tidigare i veckan som jag hade med mig när vi skulle grilla... Och det blev skitgott och jag är så stolt över att jag gjorde det helt själv! Så nu har jag inbillat mig att jag är en riktig mästerkock som kan tillaga precis vad som helst. Exakt VAD SOM HELST! Så just därför har jag planerat att köra in en Billys Panpizza i micron om en stund, så jag får tillfälle att använda mina nytillkomna kockkunskaper så mycket som möjligt!


Den ser lite halvtråkig ut kanske, men jag kan lova er - det smakade GUDOMLIGT!
 
I onsdags hade jag planerat att sitta framför tv hela kvällen. Dock fick jag ett sms av en kompis som var sugen på pizza, så jag pallrade mig ut och beställde en pizza IGEN, trots att jag åt en förra veckan!! Och det var jag som skulle bli hälsosam?! Det var asgott iallafall och vi kollade på tv och myste resten av kvällen och jag var hemma igen vid halv ett ungefär. På vägen hem började det regna och åska så jag fick ringa och väcka mamma så att hon kunde hålla mig sällskap, som vanligt när jag ska hem på natten ^^. Mamma är verkligen bäst, under det här året har jag kunnat ringa henne vid 3-4 på morgonen för att jag har velat ha sällskap på väg hem från någon fest eller liknande, och hon blir ALDRIG ARG! :) Jag älskar henne!

Ikväll ska jag hem till en kompis och ha Let's Dance afton! Förhoppningsvis blir det bara dansarna på tv som tar sig en svängom. Jag har nämligen en så fruktansvärd träningsvärk så att det på riktigt är riktigt smärtsamt att gå på toa! Jag kan heller inte gå i trappor vilket är till min nackdel då jag bor på 4:e våningen och sällan använder hissen eftersom den brukar vara upptagen. Men men, det visar att jag har gjort något bra för mig själv trots allt och det är ju alltid något!

Anledningen till att jag har träningsvärk är på grund av en ny träningsapp jag laddat ned och den kan jag verkligen rekomendera. Appen heter Nike Training Club (NTC) och är helt gratis på Appstore, jag vet däremot inte hur det funkar på androidmobiler. Det finns en massa bra träningspass man kan välja bland, beroende på vad man vill ha för resultat, till exempel om man vill bli mer slimmad, bli starkare eller få mer muskler. Dessutom får man belöningar efter hand som man tränar i form av märken (ascoolt, jag vet) och bonus workoutvideos med RIKTIGA KÄNDISAR!! Just nu är majoriteten av videosarna OS-medaljörer och maratonlöpare, men senare har jag hört att kändisar från bland annat GLEE (ja, GLEE!!!!) hjälper en att träna, vilket är hur grymt som helst!! Så så snart värken är borta så ska här tränas!

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: