Dag 13 - Den här veckan

Den här veckan har varit en kort minivecka, räknat i skoldagar

Måndagen: På måndagen var jag hos mormor, jag var där hela helgen men åkte hem på måndagen. Louise hämtade mig på stationen och vi åkte tsmns till Laserdome (se inlägget genom att klicka på "laserdome"). Det var hur kul som helst och måste göras igen!
Tisdagen: Hade jag sovmorgon till halv tolv då min första lektion började. Jag har inte längre någon franska eftersom vi endast läser nu - vi ka ju lika gärna läsa hemma så det spelar ingen roll! Var sedan och lekte med barnen, jag är ju ledare vettni:) vi bakade drömmar eftersom vi pratade om just drömmar.
Onsdag: Var helt vanlig skoldag, tror jag iallafall:) Inget speciellt hände vad jag vet... slutade tidigt iallafall:)
Torsdag: Lång dag, slutade halv 4, fick underbar crème brulé på franskan!
Fredag: Var på studiebesök på MP *namn*.. intressant, sedan kollade vi på rapports årskrönika, men han bara se halva eftersom vi blev utkörda från klassrummet av en lärare som skulle ha klassrummet. Kollade på the reader på kvällen, ganska bra film, annorlunda men bra.
Lördag: Städade, han med en hel del, sedan melodifestivalen på kvällen!
Söndag: Idag har jag tagit det lugnt, bara varit hemma och lyssnat lite på musik o.s.v. Har svagt börjat känna att det svider långt bak i halsen. Detta bådar inte gott eftersom mamma är förkyld just nu, och detta är inget jag hiner med för tillfället. Har både redovisning och prov den kommande veckan som är VIKTIGT!!!
Det var väl det jag har gjort denna veckan, plus lite därimellan;)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: